zaterdag 5 maart 2011

SGWB-Winterwandeling Zeist 20 km

Vandaag naar Zeist gereden om de 20 km SGWB-Winterwandeling te lopen, deze werd georganiseerd door cwsv "Nooit Te Ver". Ook gebruikte ik deze wandeling om nieuwe schoenen in te lopen, die ik vorig weekend had gekocht. Het was deze keer de Meindl en deze bevallen me tot nu toe goed. Gestart vanuit sjoelcentrum "Soni" om 08.45 en ging richting buitenplaats de Breul. De buitenplaats De Breul, waarvan de oudste vermelding als ambachtsheerlijkheid uit 1413 dateert, is een rijksmonument. Meer informatie klik hier.
Daarna ging het over het spoor linksaf langs het prieel in Park Beerschoten-Willinkshof en langs hockeyvelden en langs de A12. Deze wordt verbreed en daar waren de werkzaamheden al van te zien. Linksaf de Arnhemsebovenweg en via park Kraaybeekerhof en Park Sparrendaal naar de eerst rust op ongeveer 10 km in Zorgcentrum De Brug. Onderweg nog met Rolf Craanen opgelopen tot de rust. Na de rust weer door bos en op een gegeven moment kwam ik wielrenners tegen op de Traay. Deze gevolgd en onder de A12 en spoorlijn door en even verder linksaf het landgoed Bornia in (weer bos) en aan de linkerkant was er een zandverstuiving.
Daar kwam ik hardlopers tegen die de 1/2 marathon liepen van de 3Bergenloop. De wandelaars liepen een deel van het parcours van de hardlopers en bij de drinkpost van de hardlopers verliet ik het parcours van de 3Bergenloop. Hierna ging het via landgoed Heidestein naar de finish. Na 31/2 uur was ik weer terug en deze tocht was erg saai en ik zal in deze buurt niet gauw weer lopen.
Zie voor een kleine foto-impressie klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten