zaterdag 13 november 2010

SGWB Winterwandeling Hilversum 20 km

Dit was een bekende omgeving en ik heb hier al eerder gelopen. Het was bewolkt met dreiging van regen maar het is de hele route droog gebleven. Ik was gestart om 09.45 uur. Vanuit Wijkcentrum St. Joseph ging het over de Minckelersstraat achterlangs de voormalige Anna's Hoeve en om het Laarder Wasmeer heen.
Het ging verder via de Oude Postweg over Goois Natuurreservaat "Zuiderheide" en langs het "Sint Janskerkhof".
Er was eventuele rust in La Place maar ik was pas 4,5 km onderweg en ging dus door. Ik bleef aan de rechterzijde van de heide lopen tot aan de bosrand waar ik linksaf ging. Een stukje door het bos tot aan de Nieuwe Crailoseweg waar ik linksaf ging en even verder rechtsaf de Doodweg op.Deze weg een stuk volgen en op een kruispunt van zandpaden linksaf tot golfclub Spandersbosch (in sportvallei Crailo).
Daar linksaf en richting Natuurbrug Zanderij Crailo waar ik overheen ging. Na dit Ecoduct ging het een stuk door het Spanderswoud. Even later kwam ik bij de waterpartij onderaan het Ecoduct.
Hierna ging het de weg naar boven en via de Nieuwe Crailoseweg langs het dierenasiel Crailo. Na het asiel rechtsaf en een heuvel beklimmen en daarna de Bussumerheide over.
Ik stak de Laarderweg over en liep een stuk achter huizen langs en kwam via Den Ool op de Kamerlingh Onnesweg. Op het kruispunt ging ik linksaf de Anthony Fokkerweg op en even later rechtsaf de Van Musschenbroekstraat volgend tot de finish.
De gehele route heb ik de zendmast Hilversum gezien.
Zie voor foto's klik hier en voor de route klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten