zaterdag 25 juni 2011

44e Vierdaagse Trainingstocht Overveen 20 km

Vandaag heb ik deze tocht gelopen en die werd georganiseerd door cwsv "Het Spaarne". Het was nat weer en ik heb de hele weg met een paraplu gelopen. Ben om 08.40 gestart vanuit sporthal "Tetterode" in Overveen. Er werd niet gepijld alleen op onduidelijke plaatsen hadden ze wel enkele pijlen geplaatst. Het was goed te doen, want de routebeschrijving klopte aardig en ik ben maar 1x verkeerd gelopen.
Eerst een rondje om de sporthal zeker om kilometers te maken. Langs een Joodse Begraafplaats en even later nog een watertoren.


Toen ging ik het spoor over voor een stukje Brouwerskolkpark. Daarna via de Duinlustweg kwam ik in het "Middenduin". Daar weer een lusje cq rondje gelopen en kwam op het zelfde punt weer uit waar ik binnen kwam. Bah.



De Duinlustweg weer vervolgen en toen kwam ik langs het "Kraantje Lek". Daar gingen een paar wandelaars naar binnen die mij waren gepasseerd.


Ik liep verder naar de eigen rust van deze vereniging. Na deze rust ging het richting Aerdenhout waar er een beetje kris kras doorheen ging en kwam ook nog door een klein parkje "Wethouder Laanpark".



Toen ging het weer richting Overveen en kwam ik nog langs landgoed "Elswout".


Daarna via een ander gedeelte van Brouwerskolkpark weer naar de startlocatie.
Ik hou niet zo van kilometers maken in een stukje bos, waar je normaal gesproken zo doorheen bent. Dat mogen parkoersbouwers wel eens aan denken.
Bij de finish was het droog geworden.

Zie voor foto's klik hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten